Thailaaaand

Vi kom fram runt 1 inatt (svensk tid), flygresan gick faktiskt bra det var ingen turbulens alls!
Hotellet var obemannat nar vi kom hit, men efter en stund kom det personal hehe. Jag och syrran delar pa en liten Bungalow, (som sitter ihop med alla andra bungalows? haha).


Vi har bara degat och sooolat! Gooosh vad nice det e har, havet e ovanligt varmt ockso. :D Solningen gav ett bra resultat, redan forsta dagen. ;)

(Japp, jag lonar en data vid baren. ner vi kommer till det nesta hotellet ska jag anvenda min och ladda upp en massa bilder hihi!)


Nu ska jag checka film och sen sova, jag e helt slut!

I morgon blir det att bara ta det lugnt, sola, bada (you name it!);)

bloggar non dag framover, ha det bra der hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0