jag och syster

Man är ju som vackrast när man sover.. Undrar hur länge sen det va hiho




nappen ligger ju där?


Hehe, har inget kul att skriva om idag. Mamma fyller 50 och hon har fått albumet jag och amalia gjort, hihi hon börja gråta (av lycka). Vi köpte världens godaste tårta, jag har ont i magen nu hehe! Sen så provade jag bikinisarna jag hade tänkt att köpa, men ingen fanns i min storlek *suck*. Det var det roliga jag hade att bjuda på idag, yeee.

Vill jag till stan och shoppa, lite sent nu kanske men får se om jag fortfarande vill det i morgon hehe (a). Andra planer för morgondagen är att hitta en mobilladdare, fixa naglarna och duscha. Stress, stress!


Haha nu ringde Tessan och sa att jag tydligen ska följa på Blue man group med Tobbe och Nicke (när det nu är) fan vad balla vi ska vara! ;) E dom bra? Jag har ingen aning, men dom ser ganska efterblivna ut! 8) 

Nu ska jag återgå till TVn haha (a) JUSTE. jag måste träna i morgon, kanske.

pusspuss.





(jag ska lägga upp fler bilder i fortsättningen, försöka iaf!) Känns inte som om jag fastnar på bilder just nu..;)

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 00:17:08
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0