hemma.

Hello, nu e jag äntligen hemma.. Globenkonserten va skitbra, jag och tessan träffa en tjej från tyskland som vi var med från att vi åkte dit till att vi åkte hem. Vi började köa 10 minuter innan insläppet men ändå kom vi näst längst fram? :D Stackarna som köade i timmar och dagar innan... Fan vad blöt man blev av allt vatten! Bill kastade nästan allt vatten ner i bhn på mig och i munnen, thanx.:) Det behövdes! Mycket vatten på båda konserterna!
Åkte ju till Göteborg i lördags och såg tokio hotel då med, den konserten var fan nästa bättre! Kan ju bero på att jag stod vid Gordon Trümper och Nathalie Franz? Haha aww trevliga typer, man såg att han va stolt över grabbarna i bandet. Ska ladda upp bilder senare. Stod på Toms sida denna gång, lite längre fram i mitten. 
Jämfört med Stockholm konserten kändes det som om det var bättre kontakt med publiken, nicenice.:D Tihi sen efter träffa vi Kenza, eller träffa o träffa.. Stod bredvid och kollade chockat på alla som ville fotas med henne hehe.. Som om alla galna th-fans springer runt och letar som galningar efter henne när konserten är slut, i stället för att jaga Tokio Hotel;) Jaja hon höll masken, log som vanligt.
Tåget gick sönder när vi åkte hem, fick byta så vi blev 5 timmar sena eller nått. Ska kräva pengarna tillbaka, himla SJ! 
Nu ska jag halvt sova framför tvn, skönt! Hoppas jag kan fixa mina vackra mobilbilder sen då:)

Kommentarer
Postat av: tetteeee

mhihii :D



laaaaanga bilderna! :D<3333



and i've missed u bby-girl<3

2010-03-07 @ 17:42:25
URL: http://hollkefften.devote.se
Postat av: määärta

hihihihihi:D



jag ska=D tiihii missed u 2 hunnybunnysugergirl!<3

2010-03-07 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0