100301

Åh det e mars =D nicenice, februari kändes som en evighet! Idag har jag pluggat, pluggat och åter pluggat... Sen shoppa jag med amalia och teessan, eller dom shoppa jag titta på eftersom att jag sparar lite. :) Okej jag köpte zebra och leopardfärgade hårband från h&m för 50 spänn som jag ska ha till Thailand. Nu ska jag duscha och sen fixa naglarna för det hann jag inte igår, måste även plugga lite Tokio Hotel låtar för det börjar dra ihop sig till konserterna! Haha jag ska på två konserter (torsdag & fredag) i Globen och sen i Göteborg, ståplatser. Får se hur det går till med köandet eftersom att det redan är några (många) som har börjat köa idag... Jaja kulkul! :)
Och jag vet att jag inte har så många bilder på bloggen men det kanske kommer mer så småningom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0